Kizlaarr kizimla son 23 günümüz kaldı. 200yüzler 99lar derkennnnnn 23 güne kadar düştük çok şükür rabbime 🙏🥲
Bu zamana kadar hep erken dogurursam korkusu vardi içimde herkeste olduğu gibi 🤭 şimdi ise ne zaman gelecek ya doguramazsam günümüz geçerse korkusu 😄🤷♀️
Bu korkular hiç bitmiyor sanırım hep biseyler düşünmekten sıkıldım. Ne zaman dogurucam acaba diye diye geçiyor bu haftamda 😄
Hiçbir belirti tık yok derken bugün böyle vajinamda hafif ağrı sancilar hissediyorum bıçak saplanır gibi oldu 1 2 🙂 acaba diyorum dogumami hazırlanmaya başlıyor bizimki. Şöyle 38 gibi dogursam ne güzel olur diyorum 😄 herseyin hayırlısı tabi. Sizde durumlar nedir sancılarınız varmi ? Bide bu 2 3 gündür adet olacakmışım gibi hafif ağrılarım oluyor. Hadi hayırlısı diyorum 😄🤷♀️