Dolunaybelinay https://imgyukle.com/i/RzkBhS cnm bebişim doktor tek tek el ayak baş popo herşeyi gösterdi 😊cok. Mutlu olduk. Eşimde benimle Di ilk defa oda cok mutlu oldu görünce bende. Son adet tarihine göre 22+0 ım ultrason a göre 23+2 doktor maşallah cok iyi dedi. Burnu aynı eşimin burnu gerisini çözemedik henüz 😂😂😂😂😂Allah herkes e sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲
Ffatma Dolunaybelinay oyy maşallah. Ben de bugün ilk defa gördüm kıpır kıpırdı ikinci yaramaz kızım geliyormuş Allah yardım etsin 😄
Yeliz6767 Dolunaybelinay Biraz utangaç mı yoksa küsmüş mü anlayamadım maşallah subhanallah sağlıcakla gelsin bebis 😍😁🤲❤
ErdoganGamze Bende 18+5 haftalığım. 10 gün sonra randevum var. Görmek için çatlıyorum. Bir an ömce görmek istiyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah