denizz89 Hanımlar plasenta previa marjinalis olup da sezeryan doğum yapan var mı ? sıkıntı oluyor mu acaba ? 33+5im günler yaklaştkça korkudan mahvoluyorum..yok kanama durmaz falan yazan olmus tedrgn oldm halıyle
denizefe esımın kuzenı sezeryan oldu hıcde bırsey olmadı canım sımdı cok saglıklı bır kızı var ve kendındencok saglıklı sadece ılk haftalarda ck kanaması olmustu hıc kalkmadan yatmıstı
denizefe canım vala plesanta ondeydı dedı bana dktru demıstı onada cok kanaman olablr falan dıye ama bırsey olmadı sukur ıyı dusun ıyı olsun