hll_yrt Bugün test yaptım pozitif çıktı kızlar ama kan testi vermedim.Uygulamaya göre 5 haftalık 🌸 4 gün sonra uçakla şehir dışına çıkıcam bu arada hastaneye gidip muayene olup kan testi vermeli miyim ?Yolculuğun bi sakıncası olur mu?
Nil2736 hll_yrt kesede bebek görmedkleri için progestan falanda vermezler. Sen dikkatli ol. Bende 4 5 haftalıkken seyhte çıkmştm. Baya gezdm tozdm tabi dikkatte ettim. Dönüştede 8 haftalıkmı neydim. Tek bebek beklerken ikiz olduğunu öğrendim 🤣😅 Çok şükür bişe olmadı. Uzun kalıcksnz gittiğinz yerde orda dr a gideblrsn
susam111 hll_yrt bende çıkmıştım ama doktorum kalp atışını duymayı bekledi bi sıkıntı olmazsa öyle git diyeceğim dedi. 7. Haftamda kalp atışını duyduk , sıkıntı yok gidebilirsin dedi ve 8. Haftamda uçakla seyahat yapmıştım canım
Deletedmom7373700 hll_yrt doktorunuza sorun bence bunu. Bi sıkıntı olup olmayacağını biz değil doktorunuz bilir. Burda biz bir problem olmaz deriz Allah korusun bi sıkıntı olursa vebale gireriz. En mantıklısı doktora danışmak böyle bişeyi
mhmmddgc hll_yrt Bende öğrendikten 2 gün sonra çıkacaktım doktorum izin vermemişti. keseyi görelim öyle git dedi bekletmişti
Nil2736 Morkelebek26 ya hatrlıormda 4 haftalıktı kese falab tabiki yok.1800lerdeydi. Ben tabi hiç dikkate almadm. Oysa bi önceki gebeliğimde 5. Hafta içindw 350di değerim. Ama hiç kıyaslamak aklıma gelmedi. Ben kalp atışı varmı die bi gideyim dedim dr a. Bi önceki hamileliğimde çok kasmştm ondan zor geçmişti.bunu kasmıcam die relax davrandm. Bi gittim İşte ikiz oldgunu öğrendm 🤣
hll_yrt @"Nil2736” çok teşekkür ederim yeni olduğu için çok bi fikrimde yok açıkcası bayram ziyaretine gelmiştik geri dönücez çok sağolun 🙏🏼
mhmmddgc hll_yrt Aceleniz yoksa bekleyebiliyorsanız bekleyin bence. Keseyi görüp içiniz rahat etsin ondan sonra çıkarsınız yola ordada bi doktora gidersiniz yine en azından aklınızda soru işareti kalmaz
Morkelebek26 Nil2736 ya benmde 29 nisanda değerim 211.87 di bugün yani 6 mayısta verdim 8723.66 fazla yükselmiş diyen oldu acaba mı dedim 😊 5+2yim uygulamaya göre
hll_yrt @mhmmddgc yarına hemen randevu aldım bel ağrım falanda var şimdi aklımdaki her şeyi sorayım doktora