Neslihan27 Arkadaslar burda takıp ettıgımde herkes dıler hanımı onerdı sizce nasıl bı hastane ve doktor baska kımı onerırsınız hastanede olabılır beylıkduzu cıvarı
tugbaninmucizesi Neslihan27 bende diler hanima gidiyorum cok memnunum hastane çok temiz yeni zaten ve cok kalabalık degil dogum ücretleri 2100 normal dogum 2450 sezeryan😊
Burcu59 Ben daha önce beylikdüzü medilifeta dogum yaptım. Bu kez doktorumun dogumumda tatilde olmasi sebebiyle 34.haftada Reyap Diler hanima basladım ve gercekten okadar memnun kaldım ki keske en basında onu bulsaydım dedim. Hastane yeni ve cok temiz personeller güler yüzlü ve ilgili. Diler hanım muthis bi doktor zaten iceri girip 5 dkda cıkmıyosunuz nerdeyse yarım saat icerde kalıyorsunuz. Ve en önemlisi dogumda hastanenin hizmetlerinden cok memnun kaldım. Gidebiliyorsanız kesinlikle Reyapa gidin.
Neseyakut tugbaninmucizesi bu ücretlere Ekim ayında ciddi zam gelecekmiş. Aradım sordum Ocak zammı da cabasi
Neseyakut tugbaninmucizesi benimde Ocak sonunda . Kapora vermek istedim kesinlikle kabul etmediler . Hiç eyvallahlari da yok