38+6 dayım dün Altan mayene oldum 2 kere kanama hala ara ara oluyor bu kadar uzun sürmesi normal mi ve kasiklarimda dünden beri ağrı var adım atarken kasilip kalıyorum adım atamayacak kadar baskı var makatta oturken belin altına doğru baskı var lavaboya otururken aynı şekilde