T1996 Arkadaşlar süt kartıma bakiye yattı fakat sadece süt mü alabiliyorum? Sanki daha önce bebeğimin emziğini bile aldım diyenleri görmüştüm Bir de bana bir kağıt verildi bir yüzünde marketler yazıyor süt için diğer yüzünde giyim mağazaları var Süt kart olmasına rağmen o mağazalardan bebek eşyası alabiliyor muyum ben ya da o marketlerden mesela un gibi süt dışında bir şey alabiliyor muyum? Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim gidip rezil olmiyim sonra🤣🤣🤣🤣
Mavistez T1996 kart geçen her yerde herşey alabilirsin süt şart değil ama 20tl diye biliyorum ben kaç yatiyorki
Melikeex T1996 kagıtta yazan marketlerden o tutarda ıstedıgını de alabilirsin gene aynı sekılde yazan magzalardan da ıstedıgını alabilirsin veyada vakıfbank dan o tutarı cekebılırsin de bu tamamen sana kalmıs
T1996 Denizyildizii kocaelide yaşayanlara belediyenin verdiği bir imkan hamilelik son üç ay ve doğumdan sonra üç ay para yatıyor karta, 75×6 toplamda 450₺ oluyor🤣
T1996 Mavistez 75 yattı canım sağlık ocağı 20 dedi, 75 yatan da oluyor dedi, neye göre ki acaba dedim, inan bende bilmiyorum kimine 20 kimine 75 dedi, kartı teslim alrken görevli 75 yatacak dedi bugün yatmış 75₺ 🌸
T1996 Melikeex çok teşekkür ederim siz çektiniz mi hiç atmden görevli kadına çekebilirmiyim dediğimde hayır çekilemez demişti belki de uydurmuştur çekmek istiyorum🤣
T1996 Denizyildizii valla çok şükür benim de haneri yoktu sağlık ocağındaki ebe söyledi çok sevindim🤣
Melikeex T1996 ben daha cekmedım ama yengem cekmıstı ordan bılıyorum 150 lıra aylık cekme limiti varmıs sadece onu bılıyorum bıde
Pervinkbln_ T1996 her ay kullanmam gerekiyormuş sonraki ayın parası yatması için çekmeyi bırak biriktirmek bile yok iki ayın parasını aynı anda kullanamiyosun bloke oluyormuş bı sonraki ayın parası yatmıyor o ayın parasını kullanmadan
hunilimom T1996 paraya cevrilmiyor du benom zamanımda ve sadece belli marketlerde sadece gıda alıyorsun 41 kartın çeşitleri var bizim ki süt parası adı altında olduğu için sadece market alışverişi oluyor kıyafet için ayrı bi 41 kart olması gerekiyor
T1996 eflinveannesi 28,32,36 ve doğumdan sonra 3 ay olacak şekilde veriliyor ben 33. Haftamdayım ikinci kayıt açıldı fakat ilk olan yeni yattı henüz :)
gulay2512 T1996 Süt kartıyla marketten istediğini alabilirsin ama bazı yerler sadece süt veriyor giysi alamzsin giysi kartı ayrı olur ve sdece onu durumu olmayanlar devlete başvuru yapanlara verilir.