Gamzess1 leylaaltayy 21. Haftamda üst solunum enfeksiyonu yüzünden augmentin kullandım şimdi 26 da idrar yolu enfeksiyonu yüzünden zimaks kullanmaya başladım
Ikinciyeanne @leylaaltayy rovamycine kullanıyorum toxo enfeksiyonu yüzünden doğuma kadar kullanmam gerekli