Miniminikom ilk gebeliğimde bana kalırsa ihmal vardı. 15. Haftamın Sonlarına doğru ciddi bir karın ağrım ve akıntım vardı. Ağrım geçmeyince rutin kontrolümden önce gittim doktoruma ve şikayetlerimi söyledim ama sadece ultrasonda bebeğe baktı her şey normal dedi servikal ölçüm yapmadı ağrı kesici verdi gönderdi. Ben 2 gün daha o ağrıyı çektim akıntı da cabası. 3. Gün sabah tuvalete gittim ve bişey düştü nişan olduğunu çok sonra anladım peşine kanamam oldu ve başka bir doktora gittim o zaman ölçüm yapıldı ve çok acil serklaj gerekiyor 2,5 cm in altındaydı servikal uzunluk hatta 2,1 di sanırım. Bulunduğum yerde serklaj yapan doktor yoktu Samsun’a gittik acil yatış yapıldı ama benden su geliyordu ve amniyo sıvı ise bu gelen serklajı yapamayız dediler. Çok uzatmayayım sonrasında zaten benim bi anda suyum boşaldı ve ertesi gün suni sancı ile doğum yaptım. Benim için çok kötü bir deneyimdi Allah kimseye yaşatmasın 🙏🏻 Şimdi İlk bebeğimi kaybettiğim haftadayım inşallah onu kucağıma almak nasip olur. Seklajdan 2 hafta sonra ölçüm yapıldı 4 cm miş şükür. 12. Haftada 3 cm di.