tarcinnnn Merhabalar, bebeğime isim hala seçemedik. Arada kaldığım 3 isim var fakat seçemedim. Hangisi daha güzel sizce? Aklınızda farklı isimler varsa da lütfen yazarsanız sevinirim 🥰
Deletedmom727271 tarcinnnn Kuzey isminde çok fazla bebek var ve okul zamanı çocukların pişti olacağı kaçınılmaz 😊😊 Uraz kulağa hoş gelmiyor. Aralarında Kaan daha güzel. Dediğim gibi eskimeyen isimlerden Kaan adında arkadaşlarım var 27 yaşındayım hala konuluyor 🙃
tarcinnnn Deletedmom727271 Evet Kaan öyle gerçekten. Kuzey de dediğiniz gibi çok fazla var okullarda biraz da hareketli oluyorlar 😂 Eşim çok beğeniyor onu da
Melikeeeyk Biz Ege istiyorduk ama çok yakınımız bizden önce davrandı. Kaan olacak inşallah 🌺 anlamı vs her şeyiyle güzel
tarcinnnn Melikeeeyk Ege ismini de çok beğeniyorum ben. Ama bir öğrencime kızdım 😂 Ege koymayacağım dedim 😂😂
Lucy tarcinnnn Benim oğlumun ilk adı Kuzey ve çok yakıştı ona. Bir oğlum daha olursa ona da Kaan, Ege isimlerini koyabilirim. Güzel isimler 🥰
Lucy tarcinnnn Benim de eşim istemişti daha çok. Ama sonra çok içime sindi canım. İki isim koy sende. Ben İki ismini de çok seviyorum şuan 🥰