Edaannuur inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız benim ki 8. Haftaya doğruydu lekelenmem oldu meğerse vücudum atıyormuş yavaştan sonradan anladım gece yatışım oldu sabah doktorun yanına gittim kese var bebek yok dedi düştü zaten kendiliğinden ama inşallah siz aynı sıkıntıları yaşamazsınız sağ salim kucağınıza alırsınız 🤲🏻