Benımde 30.haftadan beri makat gelişti. Doktor bugun ki kontrolde dönmediyse hala sezeryan tarıhı vereceğini söylemişti. Günümüz belli olacak diye gittim hastaneye 😂 normal doğum cok istiyordum ama 32-34 haftalarda dönmüş olmadığı ve karnım h aşağı düşmediği için hala makat geliş sanıp kendımı sezeryana cok alıstırmıstım. Ama bugun bingo yaptı, doğum pozisyonuna geçmiş 36+4 olmuşum. Bir daha makat geliş olmaz dedi, şimdi normal doğumu beklicez bakalım 😂