Selam kızlar ben 2 aydır kanama yasıyorum ve kesede ayrılma( plesentada ayrılma)oldugunu ögrendim
Hergün kahverengi lekem geliyordu ve kahverengi pıhtı düşürüyodum
Bugün hiç gelmedi Allaha şükür ne pıhtı ne leke
Sizce düzeldiği içinmi gelmiyor
25 gün önce doktorum bu teşhisi koymuştu 8 gün önce gittiğimde yine küçülme yoktu
12+5 haftalıgım buarada