Minnakim
Arkadaşlar az önce doktordan geldim herşey iyi nst ye bağladı rahimde kasılma olmuş nst de bu ne demek bide nst kağıdında 2 cm yazıyor rahim acilmasi mi oluyor 2 cm devlet olduğu için detaylı soramadım kalabalıkti 10 gün sonra kontrole gel dedi 🤔