elif_4804 Selamlar 🖖 vakti dolan ve hâlâ gelmeyen bebişlerimiz ne durumda , doktor nasıl bir yol önerdi ? Aynı durumdan muzdarip bir Elif bırakıyorum buraya 🥲
AnneTekbas elif_4804 beeen 🤰 yarin39+5 im. Doktorum 41 e kadar bekleyeceğiz gelmezse suni ile doğumu başlatacağız dedi. Inşallah kendiliğinden gelir
Mehtapca06 elif_4804 ya 39. Haftadaki kontrolde 2 cm aciklik vardi 40 haftada 4 cm oyle iki gun gezdim 41+2 de nisan geldi 41+3 de dogum😂