Elibo sema_altas55 gavis var o beni rahatlatıyor. Ama gaviscon değil o iyi gelmemişti. Sadecw gavis yazıyo tavsıye ederim
Aysgl1305 sema_altas55 bereket versin sen sonuna gelmişsin ben ilk ayımdayım boyle bisey olamaz gunlerim haram oluyor
Sevgikara sema_altas55 gaviscon şurup yazdır yandıkça iç canım başka bişey gecirmiyo 8. Ay bitmek üzere hala çekiyorum en iyisi şurup👍
110710 sema_altas55 ben inanmıyordum şu çocuğun saçlı doğar meselesine ama benim de mide yanmam çoktu Maradona gibi saçlı çocuk doğurdum 🤣 Geçmiyor ama hafif şeyler yiyip yüksek yastıkla yat