Kızlar dün gece ilk kez bulantım oldu. Bulantılar başlıyor diye önemsemedim ama 1 gün boyunca geçmedi. Ne yesem çıkarıyorum afedersiniz. Hemen doktora gittim bebek iyi sıkıntı yok şükür ama halsizlik ve bulantı devam. Ailede bir çok kişide kusma ishal salgını duydum. Öyle biseyse zararı olur mu? Doktor kanda bişey çıkmaz istersen gel serum takalım dedi henüz gitmedim. Ama belli ki hamilelik bulantısı değil üşütme ya da dediğim gibi salgın..Böyle bişey yaşayan var mı ne iyi gelir acaba..