Kızlar bugün fark ettim.. normal de benim göbek deligim içeri doğruydu ama kilo aldıkça dışarı çıktı. Bugün birden dikkatimi çekti tekrar içeri doğru gitmiş acaba bebek doğum için yerleşmeye baslamis olabilir mi ? İlk gebeliğim tecrubesizim sürekli form okuyorum biseyler öğrenebilmek için.
33+3 haftalığız şuan