asilannesii Kızlar yarın tüp bebek transferim var. 1 tane iyi kalite 1 tane orta kalite yumurtam var. İyi kalite olanı transfer edecekler. Sizce orta kalite yumurtayı dondurmalı mıyım yani ileri ki dönemlerde başarılı olur mu? Orta kalite yumurta ile hamile kalan var mı aranızda.
Handecik asilannesii belki ikisini transfer eder drunuz, konustunuz mu? Bana 1 orta 1 iyi kalıte transfer etti, 1 i tuttu çok şükür
bebekece asilannesii canım orta kaliteninde sınıfları var ki bu konuda en iyi yönlendirmeyi doktorun yapar kimisi kaliteliye cok yakın oluyor ama bazısıds sınırda oluyor oyuzden doktor daha iyi bilir kaçıncı gün embriyosu bu arada?
bebekece Fnd92 asilannesii benimki 3ab ydi ve tek embriyo tuttu valla kader kısmet bu işler oyüzden haklısınız 5 e gittiyse dondur kalitesinide sor az cok zaten burda yazıldı tutan kaliteler ona göre fikir sahibide olursun. Benim 3. Denememde 2 yerleştirme hakkımda vardı ama zaten epi topu 2 tane olduğu için ikisini koyup risk almak istemedim vücudum besleyemez diye
asilannesii Handecik tek yumurta transferi yapacagım demişti en başta 26 yasındayım ilk denemem yasalar izin vermiyor dedi.
bebekece asilannesii 5 e gittilerse zaten dondurmayı teklif eder doktor muhtemelen inşallah 2 si de bebiş olarak sana geri döner🤲🏼
asilannesii bebekece Mervekj bende dondurmak istiyorum oldu ki ilk deneme tutmazsa 2. Denemede kullanmak için veya Allah nasip ederse 2. Çocuk için.
Mervekj İlk denemede izin verilmiyor iki tane transfere benim de tüp bebek iyi kalite transfer edildi ilkte tuttu Allah’a şükür 10yumurtadan 4tane kaldı dollenip gelişmesi durmayan 3tanesini kalitesine bakmaksızın dondurdum nolur nolmaz bence dondur derim
Handecik Mutlaka dondur öyleyse, insallah yarın ki transferin tutar, diğerini de ilerde kardeş yaparsın 🤲🌺😊
Fnd92 doldurmalısınız bence ablamda tüp bebek ile hamile kaldı 5aa koyduklarında tutmadı ama 4bb tuttu nolacagı belli olmaz ☺️ Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın benımde tüp bebek bu arada 🤲🏻🥰
asilannesii bebekece yarın sorucam kalitesi iyiyse donduralım dicem bakalım 🌸 inşallah ilk denemede tutar🤲🏻