Yagmur0256 Kızlar 17 hafta 3 günlük hamileyim Ferrum Fort demir ilacını kullanıyorum. Bu ilaç kaç haftaya kadar kullanılıyor? Ilacim az kaldı 2 hafta sonra randevum var ne yapmam gerekiyor 🤔
Aysmnv35 Yagmur0256 ben ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde yani 5 haftalıkken kullanmıştım bi ay tekrar gittiğimde yani bitiminde doktorum folik asit e devam et bi ay sonra gel dedi doktorunu arayıp yada kontrole gidip sorabilirsin
Umut_umut Yagmur0256 Tüm hamileliğim boyunca kullandım 39 haftalığım. İlaç bitince yazdırmayı beklemeden eczaneden alıyorum.
Selcukmine Canım sen doktoruna sor ama bende kullanıyorum doğuma kadar devam dedi 🙏 genelde doğuma kadar kullanılıyor
ElifAkaln Bende doktora gitmeden sağlık ocağına gidiyorum ordaki doktor yazıyo iyi oluyo. Hiç eczaneye direk gidip almadım belki ücreti de uygundur bilmiyorum doğrusu 😊
sedsedsed Bende kullanıyorum ama çok kabızlık yapıyor ya 😢bazen 3 günde 1 gün ara veriyorum en azından kabızlık çözülsün diye😂 kan değerlerim iyi ama vücutta kan hacmi arttığı için hem öncesi hemde sonrasinda kullanmamiz gerekiyormuş 🙋