Bebetoo okuyorum 14 haftalığım hala daha geçmedi diyen var, kız bebek geliyor yazmış birisi valla 36+3 oldu bebeğim erkek hala bulanıyor hala bulanıyor ne serum ne ilaç hiç bir şey fayda etmedi. Alışana kadar ilk haftalar çok zor ben 1 gün daha böyle yaşarsam ölürüm dediğimi hatırlıyorum ölmedim yaşadım gitti bitti bitecek şimdi doğuracam nasıl bakıcam korkusu başladı kimse doğumdan sonrasına umut vermiyor doğduktan sonra daha zor diyorlar. Alışırsınız kendinizi eve kapatmayın ben 1 hafta yattım hiç kalkmadan baktım geçmiyor annemle ananemde 9 ay kusmuş. Arabaya bir rulo poşet, yatak odasına bir rulo poşet, mutfak, salon, çantam derken çıktım dışarı attım kendimi. Salmadım her köşede bir kusma vakit öyle böyle geçti gitti. Hatta nasıl geçti hiç anlamadım. Hamileliğin her olayı farklı zor maalesef, annemin değerini daha iyi anladım. Bulantısı, kusması, aç kalması,her şeyden insanlardan bile tiksinmek, bel sırt ağrısı, bunalımı, tuvalet kaçırmaları, ilerleyen dönemlerde fiziksel zorlukları da oluyor ödemi,ayak bacak ağrıları, çok çabuk yorulma.Çok zormuş çok. Ama hepsi geçip gidiyor…