feyza61 Kızlar çok acil bakar mısınız? 8+3 haftalık hamileyim. Doktor düşük riskin var dedi kanamam yok yatıyorum 5-6 gündür. Otobüs yolculuğu yapabilir miyim tek sefer ? doktorum hastanede yokmuş ulaşamadım?
Kamumu feyza61 düşük riskin varsa gitmeni önermem. Allah korusun herhangibirşey olursa çok üzülürsün. Doktor kontrolünden sonra doktorun uygun görürse olabilir. Hiç birşey bebeğinden önemli değil.
Sedam42 feyza61 bende 6+2 de yani bayramda 3 saatlik yola gittim geldim benimde kese bozuklugu vardi cok sukir bi skinti olmadi canm
durumom2022 Riskin varsa ertelesen daha hayırlı olur bence ben 12. Haftayım risk fln demedi o yüzden 2 saatlik yola gittim hep arabayla ama