Oznurrf Tansiyonum dün 16 10 du acil doktoru geri gönderdi kadın doğum yok diye normal dedi başından saldı bı nevi şuanda 17 11 ne yapmalıyım bilmiyorum ve xok korkuyorum erken doğum olur diye 34 haftaligim bu arada
Ceydaa61 Oznurrf hiç de normal değil. Kendi doktorunuzun numarası varsa mutlaka ona yazın durumu bildirin. Ya da özel hastanenin aciline gidin. Öncesinde tuzlu ayran limon gibi yiyeceklerle düşürmeye çalışın
Oznurrf Ceydaa61 işte özel hastane yok bulundugim yerde devlet var doktorumin da teli falan yok malum devlet hastanesi doktorları
Oznurrf Rukiye05 Acil sezeryan a alındım gebelik zehirlenmesi ve tansiyon vurduğu için yeni Eve gelebildim 2 gün yoğun bakımda kaldım anca tansiyonumu dusurebildiler bebeğim de kuvezde dua edin insallh iglesir
Rukiye05 Oznurrf çok çok geçmiş olsun ya size normal diyip eve geri gönderen acil doktorunuda Allah bildiği gibi yapsın umarım şikayetçi olmuşsunuzdur