Semrasular dün bizde 26 haftalık olduk doktoruma sordum dün hareketli olması normal mi diye biz hareketli bebekleri çok severiz dedi gayet iyi birşeymiş, bizimki yüzünü göstermedi tamamen içe dönmüş üzdü bizi biraz yüzünü hiç göremedik 😂 o kadar harekete rağmen içimde yüzünü dönmedi hayret ediyorum bu bebişlere sanki anlıyorlar herşeyi bizimle uğraşıyorlar gibi 🤲😊