Ozy 12 haftalıksın yani daha senin depolarını kullanıyor.Ortalama olarak 12 haftalık bir bebek 5-8 cm boyda, 10-15gr ağırlığında olur.
Genellikle 20. Haftadan sonra depoların dışında kullanıma geçer plasenta.
Ben 31+4 oldum, bebeğim 10 gün kadar önde gidiyor ve aldığım 5 kilo.Onu yemeyim bunu etmeyim de yapmadım yani.Bir tek ekmeğe gömülmedim.
Zaten doktorlar ilk 3 ay yani 13 haftada hiç kilo almasanız da hatta verseniz de sorun değil demiştiler bana.Hamilelikte her ay 3 kilo alıp 25-30 kg alınca bebek süper sağlıklı olur diye bir şey yok merak etme.