Minehkl Arkadaşalar merhaba 5+3 deyim hafta sonu doktora gittim keseyi gördüm herhangi bi problem gözükmüyordu yalnız arada bi damla küçücük lekelenmem oluyo ve ara ara adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo normal mi ?
mrskorkut Canım bende 5+5 deyim bugün 21inde ve 24 ünde bildigin baya kanama yaşadım öyle lekelenme de değil sanırım herşey bitti dedim 😔 Ama çok şükür kesem duruyor hemde ultrasonla gözükmeye de başladı sanırım bu haftalarda olabiliyor 🙏🏼🙏🏼
Zeyus Bende öyleyim canım hemen gidesim.var doktora ama artmadan kan önemsemiyorlar normal diyolar bosuna stres yapma etkilenirmis bebek 🙄