aygulll Benim bebeğimin böbreklerinde de var.Detaylıda doktor ço önemsemedi fakat kendi doktorum malesef biraz korkuttu.Takip edilecek.Umarım sağlıkla doğar bebeklerimiz.
Yapacak birşey yok dendi.Doktorum nipt testi istedi yaptırmadım,takip edilecek.Bol su iç dedi.