Blbl14 Bugün eşimle belkıs ismini beğendik. Ama kararsızım çok. Anlamı güzel isimler arıyorum yardııım 😃
Ffatma Ben de bugün ikinci kızım olacağını öğrendim. Kızımın adı Betül, öbürüne de Beyza güzel geldi bakalım eşim ne diyecek