Mervetolga92 Kızlar , 20 haftalık hamileyim . Göğüslerim dolgunlaşmıştı ve karnım çıkmıştı . Ama bi kaç gündür dolgunduk kayboldu eski haline döndü karnım da indi sanki . Böyle olan var mı yoksa bi anormallik mi var . İnternete yazıyorum korkutucu şeyler çıkıyo .
Zuzuu Mervetolga92 bazen oluyor öyle tekrar düzeliyor benimde oluyordu o zamanlarda kafanıza takıp stres yapmayın böyle şeyleri
Deletedmom15257 Mervetolga92 karnım inmedi cnn.icindeki sadece gazdır o çıkan karin bebek değildir bende o haftalarda çok korkmuştu. Ama 2 hafta sonra fark ettim ki gerçek karnım yani bebeğim.buyumus gaz bitmis🤗😘😍
NekwaSultan Mervetolga92 Canım karin inmesin gaz oluyor baslarda normal Göğüsler de benim fazla büyümedi suan 38 günlük oglum var sütüm yetiyor şükür merak etme 😉 Cinsiyeti erkek mi kızlarda göğüs daha çok büyürmüş
ftmnrt konu hakkında bilgim yok ama böyle seyleri internetten arastırıp moralinizi bozmayın lütfen, internete grip belirtileri yazsanız sonuc kanser vs cıkıyo.
Gozdenur Karnim inmedide. Goguslerimin eski haline donmesini bende gordum. Hatta sasirdim. Bende cok merak ediorum bu haftlarda karin nasil olmali diye.
zynpnil İlk gebeliğimde bende de göğüslerde o haftalarda küçülme olmuştu doktoruma söylediğimde karnın bile küçülebilir içeri girebilir bu haftalarda demişti. Allah korusun siz içinizi ferah tutun benimde ikinci gebeliğim ama her an korku ile geçiriyorum hiç bitmiyor hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah
Mervetolga92 NekwaSultan erkek canım , ama benim göğsüm biraz dolgunlaşmıştı tekrar inince endişe ettim ters giden bişey mi var diye
rfzsB 32.haftadayiz biz,ilk haftalarda göğsüm o kadar büyüdü ki acı veriyordu ama şimdi o büyüme kalmadı 😊