Ardakumsal Kızlar Bugun kan Verdim ilk defa 2.39 çıktı beta normalde hep 0 olurdu Böyle olup sonradan Hamıle olduğunu öğrenen varmı yükselırmı sizce 🙏
minikkoalammm Ardakumsal 5 üstü gebelik var oluyor cnm ama burda sonradan yükseldi diyeni de gördüm 2 3 gün sonra tekrarla kan testini
Ardakumsal DorianGray 17 gün gectı adet düzensizligim Var Gec yumurtlamadan Şüphe edıorm bu ay Hsg de cekılmıstım bu arada
Deletedmom_12 Ben 1.20 de ögrendim 1 hafta sonra 108 oldu allahin işi bu canim Olumsuz görme Olumsuz olur Pozitif dusun Biz 7 haftaligiz ❤
Ardakumsal Deletedmom_12 maşşalah Ya İnşşalah Cnm Dua eder dua beklerim cnm Hamilelerin Duası Kabul Olurmus 😘 Bende bu değeri gorunce umutlandım Dogrsuu Baklm İnşşalah Yükselir bu değerde olması Kac haftalık Olduğunu gosterıor bılıyormusunuz Doktor bı bılgı verdımı ben doktora görünemedım De ondn sordum
Ardakumsal Deletedmom_12 inşşalah Cnm Cok teşekür Ederm Siz hic idrar testi ayaptnzmı 1.20 Değerden sonra yaptysanz Pozitifi ne zmn Gördnzz Veya gördnzmu
Ardakumsal Burcu0707 aslnda 2 hafta kadr beklemek istiyorum İnşşalah o zmn Kadr Hem tam Tutmuş Değerimde yukseliirr
Burcu0707 Ardakumsal iki hafta icinde regli olursan kimyasalmi degilmi normalmi bilmen gerekir canim sen bilirsin🥰