Ben yaptırdım. Ücretliydi 356 TL galiba. Normalde medovaya giriyorum.sonradan farkettim ki her muayenem detaylı ultrason Muş 😂 keşke dedim.hic yaptirmasaydim.su kolu su bacağı su idrar torbası herşey iyi dedi gönderdi. 10 dk anca sürdü. Tavsiye etmem boşuna para gitti.