Bekleme sakın valla ben de çok kilo almadım ama 1 hafta bile etki ediyor. Karnın ağırlaşıyor değişik bir şekilde. Ayakta kalınca akıntı falan geliyor, korkuyor insan. Ben 32. Haftamda hazirlamistim iyi ki hazırlamışım şimdi 35. Haftadayım çok zorlanıyorum. Bir de Allah korusun ama her an her şey olabilir kenarsa hazir beklesin. Eksiği de cok çıkıyor. Mesela benim hala eksiklerim var icine koyulacak. Pat diye tamam olmuyor.🙏🏻