Esma-02 ilk kızımda devlette doğum yaptım İstanbul da değilim 17. Haftada başlamıştım devlete şimdi yine hamileyim baştan beri aynı doktora gidiyorum hatta hamile kalmadan önce başlamıştım çok seviyorum onu bırakıp başka doktora gidemem haftan küçük ise devlet özel gidebilirsin en azından iki doktora da muayene olur ikisi de seni tanimis olur