Yildizim Bugün 21 haftalık oldum ama hâlâ hissetmedim oğlumu.. çok üzülüyorum bu duruma ve normal mi bu durum?😔
Tgbabsra Yildizim normalde kilolu biri miisiniz bir de biraz geçikmis en son ne zman doktora gittiniz
Annesininumudu Yildizim bende bugün tam 21 hafta oldum bende de tık yok bizim oğlanlar biraz ağır galiba ben sorduğum da 24 e kadar normal dedi
Yildizim Tgbabsra 64 ile hamile kaldım şu an 60 kiloyum. İki hafta önce randevum vardı doktor gayet sağlıklı dedi ama hâlâ tık yok
Gozdenur Ayy bende dun diyorumki esime, eger erkek olsaydi daha cok hareket ederdi diye. Daha 20 haftalik olmdi ama haftada bi kac kez hissediorum. Dun ilk kez elimi koydum oyle hissettim. Endiselenmeye gerek yok hissedersin bi kac gune sende 🙏🏻
HakanDuyguGl Annesininumudu Yildizim cnm böle damar atması gıbı oluyor göbekte 19 haftadan beri öleydı sımdı 22 oldum daha net oldu Ikı gundur hareketler Gönegıme bakıyorum dışa doğru atıyor resmen
Ozcndln Yildizim annesi cikolata yiyip sirt ustu uzan ve gobusunu oksa arada bide bi sarki acabilirsin bak cok nadir de olsa 1 yada 2 kez hareketini hissedebilirsin 🤗🤗🤗
Yildizim Ozcndln müzik dinliyoruz ama çikolatadan tiksinmiştim çikolata ilke beirlikte deneyecem inşallah
Bskrt Yildizim Bebeğin hareketiyle ve sizin sinir hassasiyetinzle ilgili bence, ben 17 haftadan itibaren hissediyorm 95 kg olduğum halde Ama çok hassas vücudum aşırı acıyor, doktorum sinir uçların çok hassas diyor onun etkisi var
Neftis 20+2 ama bende kızımın hareketlerini henüz hissetmedim ama dr um normal daha önünde haftalar var endişelenecek bişey Yok dedi 🤷♀️
Annesininumudu HakanDuyguGl çok nadir oluyo damar atması gibi bi şey onu da iki üç gün de bir hissediyorum