Selam anneler, hamişler❤❤ 18+2 haftalık hamileyim, normal olarak göğüsler büyüdü çatladı ağırlaştı. Bu aralar hamilelik dönemim için alışveriş yapamadık. Eskiden normal şimdi sıkı olan sütyenleri giymeye çalışıyorum arada hani sarkmasın hemde ama giyince nasıl kaşıntı başlıyor. Bir zararı olur mu? Spor sütyenleri giyen var mı? Büyük ölçü sütyenmi rahat olur yoksa sporcu sütyenlerimi?