Kevsinak Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yazmıyordum 15 haftalık hamileyim inşallah bi sıkıntı yoktur cuma kontrol var kanamalarım bitti çok şükür akıntım var fazlasıyla bu normalmiş ama küçük idrarımı yaparken kasıklarım ağrıyor geriliyor sizdede oluyor mu bilgisi olan var mı