32 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim. Bebegimin birinin kilosu 2100 çıktı digeri 1600. Doktorum zayıf olanın daha az kilo aldıgını söyledi takip edicez dedi. Aradaki fark çok açılmamalı dedi. Kalp atışı suları iyi. Her ihtimale karşı ciger iğnesini yapalım dedi bugün iki doz oldum gecede iki doz olucam.kilo alımı neden az belli degil ikizlerde eşit zaten beklemeyiz dedi dr. Böyle farkla giderse kilosu az olanı riske atmam 35 gibi alırız dedi. Benim gibi olan varmı acaba. Korkmalımıyım. 🙄