Kızlar 37 haftalık olduk bugün. Uygulamaya göre 21 günümüzü kalmış. 12sinde randevum var 38. Hafta oluyoruz. Cinsiyetimiz kız ben ilk gebeliğim. Sancım felan hiç olmuyor. Sadece arada çok hafif gelip gidiyor bide bacak arasında yürürken ağrı hissediyorum o kadar. Bu bilinmezlik beni bitirecek 😂