annesinin_beybisi Esmakkkk normal adet sancısı gibi ise normal ama dayanamayacagin şekilde ise normal değil doktora gitmeni tavsiye ederim.
annesinin_beybisi Esmakkkk benim de kistten dolayı çok olurdu ve 2 sefer kimyasal düşük yaptım kasık ağrım dayanılacak gibi değildi o yüzden dedim her ihtimale karşı doktora git diye
Esmakkkk annesinin_beybisi ben hamile kalmadan doktora gitmiştim kist yok bende ama bilmiyorum adetım 1 hafta geçti 5 haftalık gözüküyor bebek beta hcg 624 de en son