Kızlar merhaba benim 9 . Haftadan beri çok az serçe tırnağım kadar koyu kahverengi leke geliyor doktorum progesteron verdi şuan 18. Haftamdayım 2 gün bırakınca 3. Gün tekrar çok az oluyor kontrollerimde bi sıkıntı yok neden oluyor acaba bilginiz var mi progesterani kaçıncı haftaya kadar kullandiniz