Duyyygu 6+4 günlük hamileyim doktora gidemedim pazartesi gidicem ama kötü bişey varsa diye endişeleniyorum sürekli kaşık ağrım göğüs hassasiyetim geçti 3-4 günde bi hafif mide bulantısı oluyo başka belirtim yok. Var mı böyle belirti yaşamayan
MTugba Duyyygu bende böyleydim cnm bebeğin haraketlerin hissedene kadar hep korktum tedirgin oldum. Yüreğini ferah tut benim hala belirtim yok 😅 28 haftalık olduğum halde