annesinin_beybisi Merhabalar canım, burdaki en eski arkadaşlarimdansın🌹
henüz okudum mesajını,
Ben Dr a yaptırdım, diğerleri nasıl olur pek güvenemiyorum.
Bana iyi geldi, kronik olanlarada iyi geldiğini ordaki bi hasta söylemişti.
Ist da mısın?
Hayr acımıyor çok hafif bi his oluyor, öncesinde o olaya korku oluyor tabi ama süreçte görmediğin için alışıyorsun ve Dr um çok tatlı, bi şekilde olaydan uzaklaştırıyor sohbet ederek. 15/ 20 dk sürüyor, korkulacak bi şey yok, rahat ol🌹