Buseyllzr syagmurr psikolojik senin ki canım 9 haftalıkken daha nohut kadar oluyorlar yediğin biseyden felan sismissindir
DorianGray Zayıfsan ve şişkinlikte varsa bence olabilir. Ben de 12. haftadayım adet dönemi şişkinliği gibi şişkinlik var.
Poyras Ruveyda_baskapan asla demen çok garip 19 haftalığım ve 14 den sonra bildiğin hamile karnım oldu şişkinlik falan değil ayrıca bildiğin dik yuvarlak ve kocaman karnım oldu bünyeden bünyeye değişiyor asla diye bişey yok
Ruveyda_baskapan Poyras doktor ağzıyla asla deyince bilimsel bir cevap olduğunu düşünerek asla dedim , sakin ol
Benherseydenoncebiranneyim syagmurr gaz ve şişkinlik yüzünden o haftalarda bile büyük geliyor evet. Sonra gerçekten büyümeye başladığında anlıyosunuz ki meğer o gazmış 😄ama benimki erken büyümeye başladı. Herkesin yapısı farklı. Korkmayın
Feridee07 syagmurr bizim bıdık 11 haftalık bana da karnım biraz büyüdü gibi geliyor dikkatli bakınca ama şişkinlik sanırım. Henüz çilek kadar çünkü bebiş 🍓🥰
Poyras Ruveyda_baskapan benim doktorum gayet normal dedi hatta kendi hamileliğin de karnı hiç çıkmamış benimkine nasıl mutlu oldu çok güzel duruyo falan diyip karnımı sevdi kocaman çünkü benim😂