38+2de nişanım geldi, 1cm açıklığım vardı ama sancım yoktu nstde de. Şimdi 38+4üm dün gece böbreklerime sancı girer gibi başlayan ağrım şu an artmış durumda yarın tekrar nst kontrolüm var ben de sabırsızım hatta şu an uyuyamıyorum heyecandan inşallah geliyordur miniğim sağlıkla 🥹👼🏻