Evrim622 Kızlar kanamam gününden çok önce geldi ilk gün kanama oldu ama 2 ve 3. Gün günlük ped kullandım o derece az geldi.Bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Test yapsam çıkar mı ?
Adnuff Bende aynı durumdayım. Kanamam var ama sadece kahverengi çok az geliyor pedi doldurmuyor bile. Ben iki gün önce test yapmıştım negatif çıkmıstı
Evrim622 Adnuff Acaba tam yerleşmediği için mi negatif çıkıyor ? Bende test yapsam mı ki diye düşünmüştüm .