Bugün 2.aşımı oldum ilk aşıdan ilk gün ağrım olmamıştı ertesi gün başlamıştı ağrı. Bugün 2. Aşıyı olurken aşı çok yaktı ve sabahtan beri kolum aşırı derecede ağrıyor parol içtim ama kolum uyuşuyor resmen. Ağrıyı anladım da uyuşma normal mi acaba yaşayan var mı aranızda ?