Habus Zehraa12 15+5 de benimkinin de yüzü aynı böyleydi biraz garip geldi ama daha çok erken yeni yeni oluşuyor diye düşündüm demek ki hepsi böyleymiş 😂
Usnac1995 Ay benimkide böyle görünüyor ultrason da 16 haftalıkken gitmiştim. Diyorum insanların bebeği nasıl güzel çıkıyo benimki niye böyle 😂 yerim onu ya tipe bak