Merhaba 5+6 olduk dün Allah’a şükür kese göründü benim bulantım cok oluyor ve karın kaşık ağırısı gibi ağrılarım oluyor sizdede oluyormu dün tahlillerim yapıldı ultrasyonda doktor kötü bisey demedi ama yinede yaşayanlar normalmi acaba akıntımda sarı beyaz cok çok açık kahvemsi gibi ama aşırı değil kasık ve böyle karın ağrısı bel ağrısı yaşayan varmı