kahvesever__ Arkadaşlar doğum yapalı tam 19 gün olduğu ama benim belim acayip derecede agrıyor kopuyor hamilelikte bille bu kadar ağırımamıştı tercübeli anneler ne yapsam belimin agrısı geçer bu arada normal doğum yaptım
Esmk kahvesever__ belini sar kuzum.Hamilelikte karın kasları gevşediği için doğumdan sonra iç organlar çok boşta kalıyor.Korse de kullanabilirsin ama pamuklu bir çarşafla ya da varsa siling ile sararsan çok rahat edersin
Esmk kahvesever__ ah kıyamam yaaa.Kas ağrısı gibi mi yakı falan iyi gelir mi emzirirken kullanılıyo öu bilmiyorum ama