Merhabalar 5+6 da gittik kese 0.89 cm di 6+3 te gittik 1.26 cm di ve kese gelişmemiş dedi doktor. Düşük tehlikesi var zaten kese yanında kanamam da var yatıyorum sürekli 8 de gideceğiz bakalım bu durumda olup kesesi gelişen var mı. Bu arada alttan muayene sonucu kan akışı var yani içinde bebek oluşuyor dedi boş gebelik olmadığını söyledi 😔